tips från coachen

äntligen klar med pluggandet, och nu kan jag få slappna av lite och skriva i bloggen. Det blir jag alltid så lugn av. det ger mig en avslappnande effekt. Men snälla ni som skriver bloggar, skriv aldrig för att ni tänker, oj jag har inte skrivit idag! måste fixa ihop nåt snabbt. skriv bara då ni känner för det eller har något vettigt att skriva, elr kanske bara vill filosofera ( som jag gör nu ). Det blir aldrig roligt för läsaren att läsa snabba, ogenomtänkta, hjärtlösa, trista, onödiga inlägg. bara ett litet tips från coachen.. haha:)
nu är klockan typ halv tio. så jag har gott om tid att  varva ner och göra nåt jag gillar. i det här fallet att spela gitarr! Vill man bli så måste man träna.. det vet vell alla?
Och föresten, tack för det söta mailet från olivia! uppskattade det verkligen, kul att du gillar min blogg. :D. och till er andra, kommentarer & mail uppskattas med tusen pussar & kramar, bara så ni vet ;). Svarar på allt vettigt!
NU ska jag fotografera lite & spela på min söta gitarr! hare gott sockertopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0