stress

usch vad mycket tid av ens liv som ska läggas ner på allt det där pluggandet. Ennu en hel dag har gått åt att  plugga inför min prov. Känns som det enda som skrivs här i bloggen är om mitt pluggande & stress. Måste va ganska tråkigt för er läsare? men eftersom ni nu sitter och läser den här texten så betyder det att ni endå tycker det är lite kul? kanske för att ni kan sitta och skratta åt mitt patetiska liv där ett ord står högst upp på listan stress!
Här på bilden brevid ser ni mig samtidigt som jag skrev min musikredovisning på datorn idag.  Haha inte min snygga sida precis, men livet är till för att man ska bjuda på sig själv!
Det enda som faktist inte varit stressigt idag var min korta promenad med en kompis ner till vattnet bredvid mitt hus & ett långt härligt bad samtidigt som jag läste boken - tio saker jag hatar med mig själv. Boken var halvbra.. lite trist men endå en hyffsad handling. Killar gillar nog inte den.. dom förstår sig lixom inte på livet & balansen mellan sanningar och lögner. Men det är vell nog inte så många som gör nu förtiden? När man läste boken förstod man faktist hur bra det är att faktist alltid vara sig själv och inte spela sig fram genom livet. det är nog det som författaren vill komma fram till! Förövrigt så har jag faktist lyckats övertala min pappa att vi ska köpa en systemkamera, det var lättare en jag trodde. det enda jag behövde säga var: Pappa vi borde köpa en systemkamera åt familjen. jag har ju min digital kamera & så.. men man kan inte ta fina naturbilder. han ba: jo jag förstår .. vi får vell köpa en till familjen då. jag kan kolla upp det.
Haha det där måste va det första bra som har hänt mellan mig och min far på länge! annrs duger han inte till så mycket mer än att försöja familjen och försöka få mig att inse att jag måste lära mig mer om omvärlden och vilka molykyler man kan inte i en lampa & hur många atomer ett blad innehåller. haha överdrift? NEJ! Men nu vill han att jag ska plugga mera! bäst att lyda så kameran blir verklighet.
oh i love u so! / jenny

Kommentarer
Postat av: Julia

Härlig blogg ! (:

2008-10-15 @ 19:17:05
URL: http://juliabergevi.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0