powter

just nu så sitter jag och lyssnar på daniel powters låt freeloop. Jag verkligen älskar hans låtar! dom är så himla underbara och dom får mig att tänka till lixom. Perfekta då man känner sig nere eller deppat ihop. Men det är nog varierande från person till person. Men för mig funkar det.. sen är ju frågan om det finns nån som tänker likadant som jag gör? Eller är allas tänkande unikt, svårt att veta eftersom det är hur svårt som helst att förklara för någon hur man tänker & vad man ser i sina tankar.. lite läskigt det där med att man aldrig slutar tänka lixom. Det är faktist inledningen på min mammas bok: once my doughter told me: mom have you ever thought about that you never stop thinking. Jag var 4 år när jag sa det, jag var en mkt filosofisk person på den tiden! Nu tonade musiken långsamt bort. är typ helt tyst förutom min mammas rop från köket om att pappa saka hjälpa henne med disken, har hon nån gång hört talas om att gå upp för trappan och prata? jag ska fan instalera interna radior i mitt hus. kan nog behövas! vi skriker alltid på varandra mellan våningen för att vi är för lata för att gå. Asså ärligt talat.. människan är lat på alla sätt, tex det här med miljön.. alla vet vad som håller på att hända. men vi är för lata för att orka bry oss. vi gömmer oss istället och tror att nån annan ska fixa det! jag blir så sur på sånt. jag menar.. hur svårt kan det va att stänga av kranen när vi borstar tänderna, gå dom 10 min. till skolan istället för att åka bil. stänga av tv´n istället för att sätta på standby. Snälla ni- tänk på det här! om ingen gör nåt.. vem ska då göra det?

tänk lite på det kära läsare, men nu ska jag sova och samla mina tankar för imorgon har jag prov. lycka mig till!

ni är fina ni

Kommentarer
Postat av: Julia

Ja, det e jättesvårt, har själv lite problem med det! (: lycka till ;):D

2008-10-16 @ 16:28:52
URL: http://juliabergevi.devote.se
Postat av: Molly

sv: Tack så mycket :D <3

2008-10-16 @ 19:01:28
URL: http://molllys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0