money

Idag så satt jag och jenna barnvakt åt 3 små pojkar! Det var ju rätt så okej faktist tills dom skulle sova och dom vägrade att somna, dom skulle självklart kolla i sina böcker om djur och dinosaurier. Men som tur var så fick vi 300 spänn ( tror jag ) som vi delade på, så nu är jag ett stycke rikare. Jag undrar vad som skulle hända om det inte fanns pengar, då skulle världen gå under för ingen skulle vilja jobba utan lön, och vem skulle då hålla i internet bolagen.. och utan internet.. ingen blogg! herregud vad hemskt. haha.
Idag var en lite speciell dag i skolan eftersom det var en amrikan vid namn Jobie som hälsade på vår klass. Han var kompis till sara och han var tyst, men trevlig. Måste nog va lite jobbigt att komma till en skola där typ alla stirrar på en. haha. life is hard bitch!
Och juste! sen hade vi svenska provet! 1 prov klart, 4 kvar! yippie. Jag tror det gick ganska bra faktist, gjorde klart det typ 10 min, sjuuukt lätt ska jag säga er. Det handlade om satsdelar och sånt. trevligt trevligt.
Om ni undrar varför inlägget döptes till "money" är det för att jag precis håller på att casha in mkt pengar, + att det känns som livet kretsar runt just.. pengar pengar pengar! Mamma är skyldig mig flera hundra, jippie! :)
Jag ska börja barnvakta mer, man får lite mer än tusen i månaden för det! det är nice tkr jag.
Bilden här brevid är kanske inte den finaste på mig, men den enda jag hade.. är tagen 07.10 på morgonen det innebär = inget smink = ful. haha :) undrar vad jag skulle göra utan smink lalala.
nu ska jag fixa lite stuff skriver mer senare. xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0