mandarin

inlägget får heta mandarin eftrsom jag typ är helt jäkla beroenda av dom. Har ätit 5 stycken nu, tjockis varning på mig alltså.
Idag så har jag typ mest tränat, kanske samanlagt 4 timmar, jobbig dag eller vad? Men ganska skönt endå.. för då får man inge skuldkänslor om man äter chips senare på kvällen, som jag nu tänkt göra  (a). Idag hade jag tänkt vara jätte tråkig och stanna hemma Måste plugga! Saya vill att jag ska åka in och möta henne på espressohouse på stureplan, men har tappat busskort så det går inte så bra...
Nu är det precis en vecka kvar tills jag åker till usa! Nån som vill att jag ska köpa nåt, tell me! Haha angelica vill redan att jag ska köpa shutters i olika färger för 1500 tror jag det var, haha det kmr ju typ bli hur många par som helst eftersom dom inte är så dyra precis. fast det beror ju på var man köper dom. och för er som inte vet vad det är så är det ett par solbrillor.
Men sen vill jag också ursäkta för den fula bilden här brevid, men alla är inte fotogeniska! men nu ska jag inte trycka ner mig själv, därför så ska jag komma på nåt bra med mig själv. och det blir att jag är posetiv.
Asså har ni tänkt på hur dåliga vi människor är på att ge oss själva komplimanger och posetiva kommentarer? det är verkligen nåt som vi alla borde förbättra! Så från och med nu kära läsare har ni en läxa . och det är att varje kväll tänka på nåt bra om er själva, kan tex va att ni är en glad och trevlig person. att ni är hjäpsam.. m.m. ni fattar grejjen? Nu får ni lova att ni gör det,  för jag kan lova er att man kommer mkt längre i livet med att vara posetiv mot sig själv, men andra ord.. bra självförtroende :) Det är många som tyo kopplar egoistisk och självsäker till varandra, det har inget med varan och göra.. snälla ge er en chans och inse det!
nog med filosofi för den här gången, nu ska jag plugga skriver mer sen

puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0