kusin vitamin

okej, hur ska man börja ett mail till sin kusin som bor på andra sidag jordklotet som man inte träffat på 8 år? Det är precis vad jag sitter och tänker på just nu. Det är nämligen så att på fredag nästa vecka åker jag till mitt älskade hemland usa och ska träffa mina kusiner. Mamma gav mig min kusins meghan´s mailadress.. så ska försöka sätta ihop ett fint och trevligt mail till tjejen.
typ tio minuter senare...
okej nu blevre typ såhär:
Hi meghan, well now it was about 8-9 years ago i saw eachother last. and im very exited to se you all in a little less than 2 weeks! :) maybe you got facebook or msn so we could chat a little, cos i don´t know or remember so much about you. Maybe you got a picture of you that you could send to me?  Say hi to your family from me and i hope to hear from you soon. xoxo//jenny :)
haha det fick duga sen får jag vell se om hon vågar svara mig, lite fjantigt blev brevet men jag visste inte riktigt hur jag skulle skriva, hare bra puss!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0