usa

Jaha okej, nu måste jag börja med att be om ursäkt för mitt dåliga blogg uppdaterande men jag har varit i usa & haft dataförbud dagarna innan jag åkte iväg. Nu så kommer jag vara så tråkig att jag inte orkar berätta om resan.. skriver om den senare har bara inte lust. och har man inte lust.. blir det inget bra inlägg. det kallas.. logiskt mina vänner.
Nu äre så att det bara är mindre än två månader kvar tills julafton? nån som kan fatta.. längtar efter den där mysiga julstämningen. Men tillräkligt med snack om kyla & mörker nu ska vi prata om ljusare tider som skolan, yippie , äntligen , åh va skönt. ( ironi för er tröga), Som ni nog själva har märkt e höst lovet slut.. och det betyder en sak. skolan.. näe nu pallar jag inte.
jag ska äta sen ska jag skriva lite mer (o)intressant i den här (o)intressanta bloggen.
kkissseees, juste gissa var jag va? :D... i usa. ha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0