saturday

Nu har halva dagen gått och det enda jag gjort är att göra läxor och sitta vid datorn, fyfan va trist säger jag bara? Hur ska man på nått sätt tycka om skolan om det ska vara så här mycket läxor? Haha nu orkar jag verkligen inte tänka på allt sånt.. det är ju bara för jobbigt!
Just nu så sitter jag och lyssnar på låten iris med goo goo dolls. Den är gammal.. men skitsamma. Idag är jag väldigt osocial tror jag faktist, är bara inte på rätt humör lixom? Allt i mitt fkkn liv går fel, hela tiden jämt! Jag skulle verkligen betala hur mycket som helst för att ha ett problem fritt liv, lixom kunna gå en hel dag och bara vara lycklig? asså shit jag pallar verkligen inge mer!
En annan "tragisk" (okej kanske inte) sak är att det redan är mörkt, man ba lixom klockan är 16.00 och det är redan mörkt? vafan.. give me summer! but.. snow would also be nice :).
Juste, idag så ska jag ju också sitta barnvakt till en liten söt flicka, haha tråkigt.. jag vet!  Men lite pengar är ju aldrig fel.. snart blir jag nog rik.. pengar pengar pengar pengar! Asså har ni tänkt på hur mkt pengar betyder för världen? utan pengar skulle seriöst typ alla dö.. för ingen skulle vilja jobba om dom inte fick nåt för det, och jobbar man inte kan man inte få fram mat och utan mat så dör vi, logsikt! Jag vet :) <3.

men nu ska jag plugga ett tag
peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0