mvg & killar

jepp, jag slog MVG tiden på orienteringstävlingen idag! Tjejernas mvg tid var typ 55 tror jag? och killarnas 45? jag sprang iaf på 46 :) Jag är ganska nöjd- men sur för att jag lyssna på två killar som är typ hypersportfreaks.. sen visade det sig att det var MIN väg som var rätt.. och där rök 5 min.
Asså jag är så hiimla trött på att alla killar tror dom är så sjukt mycket bättre än oss tjejer på allt? Det är verkligen inte så! Jo jag måste ju erkänna att dom är starkare och snabbare eftersom dom har mer muskelmassa.. men ni är inte alltid smartare och sååå mkt bättre på sporter bara för det. + att killarna aldrig vågar erkänna att tjejerna har haft rätt.. dom säger lixom.. jag sa ju det! när det egentligen var tjejen som sa det? nån som känner igen sig? Snällla alla ni killar som läser det här... ta åt er! jag är bara för trött på sånt. usch usch usch...

Idag så ska jag typ inte göra så jätte mycket är helt slut efter orienteringen. Men framåt kvällen ska jag nog plugga iaf. För det är verkligen ett måste! sen när jag e klar med det här inlägget så ska jag ner till gymmet/bastun och träna lite sen ta en dusch så jag blir ren & fräsch :)

men nu ska jag dra.. peace jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0