charlotte


I hate my fkkn life. cant take it anymore. why why why?
Alla säger att det kommer ordna sig, att det blir bra med tiden. Men allt blir ju bara värre för varje dag? När ska nån jävel fatta att jag inte blir bättre av att gå hos nån fucking psykolog? det hjälper inte ett skit! det enda jag vill ha är lycka, och är det så jävla svårt att ge?! Jag vill ju lixom bara ha en enda dag med lycka! pallar inge mer..

okej nu ska jag inte ta ut min deprition över er, det är ni inte värda, just nu sitter jag och äter popcorn, kom hem från barnvakten typ nåra timmar sen, fick 700 kronor. för att sitta å kolla på tv och käka godis :), barnet somna efter 1,5 timme.. såå nice! fick lixom betalt för underhållning ayeah. hon var iaf snäll som en ängel och gjorde precis allt jag bad henne om, har aldrig träffat en gulligare unge.. var inte alls jobbigt. Ska dit igen nästa vecka. hoppas på lika mycket pengar så jag får råd att göra nåt kul.  Men nu så ska jag borsta tänderna, och stänga av datorn sen hoppa ner i sängen! Men först lägger jag upp en bild.
tack för att ni tittar förbi / your jenny <33

haha ungen fick för sig att måla glitter över ögonbrynen



Kommentarer
Postat av: Anonym

skumma ögonbryn lillen har

2008-11-12 @ 13:03:48
Postat av: jennifer

hahah men hon har målat glitter på dom

2008-11-12 @ 21:35:38
URL: http://moretolife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0