champange


söta champain, som är läskigt snabb och tävlat i usa-mästerskap <3

okej nu tänkte jag entligen ge er lite info om min usa resa.
tänkte börja med att berätta om den söta hästen där uppe, haha i dont care om ni inte gillar hästar.
I allafall så red jag två timmar varje morgon på min sötnos champain ute i öknen. Han är läskigt snabb (som i westernfilmerna - skojar inte!). han var iaf en riktig sötnos och kämpe! sista dagen vrickade han foten när vi var 1 timme hemmifrån men han kämpade sig hem med tunga mig på ryggen haltandes ( han typ försökte gallopera hem hela vägen). Han tävlar faktist i berellracing ( för snabba hästar) så jag trodde jag skulle dö när han satte av i fullfart. haha!
det läskigaste var ju endå då vi skulle rida ner för ett stup och förbi en lokatt håla.. han typ hoppa över träd & var allmänt galen, just like i want it!:) det var iaf sjukt roligt!


och här är en bild från fotbollsmatchen -homecoming game. jag var på det var 60.000 åskådare.. fullsatta läktare.. Det var verkligen jätte kul och en super upplevelse. rekomenderar verkligen det.. i loved it!

sen gjorde jag tusen grejjer till som att gå på highschool, men hittade inge bilder och orkar inte skriva mer (a)
love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0