bättre att göra saker direkt

hello there sweethearts. Just nu så sitter jag på mitt rum och pluggar. det är enormt tråkigt. men jag har skjutit upp allt arbeta så måste göra det nu istället. fan vad jag alltid ångrar mig då jag gör sånt! Men jag hinner med ett litet inlägg här i bloggen också såklart.
idag så har jag pluggat mest men har också spelat basketmatch, vi vann! Sen så hade jag ju streetdance nu senare på kvällen från sju till åtta. Dagen har i allmänhet varit ganska stressig med tanke på allt plugg.. å det är ju inte så jätte kul. Påmin mig att inte skjuta upp allt nästa gång är ni snälla? - det  blir ju bara jobbigare då. Det är ganska mycket här i livet som man bara skjuter upp hela tiden som problem och jobbiga situationer. Det gör iaf jag! men jag ska försöka bättra mig på den fronten.. för man vill ju inte riktigt vara en sån person som alltid har problem framför sig.. då kommer man ju aldrig vara lycklig. Och det är ju lite synd? Så ett tips till alla er som vill ha ett lättare liv i slutändan, sluta skjuta upp allt! det är nog vårat största problem. men nu blire ändring. aight?
men hörni, nu måste jag plugga. ta hand om er

peace out / j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0